POLITICA DE RETUR

Cum returnezi?

Singura metodă acceptată de retur este ridicarea prin Curier. Pentru această metodă necesita in prealabil completarea unui formular de retur completând formularul din subsolul paginii. Returnarea se face gratuit în termen de 30 de zile de la data primiri coletului!

Trebuie sa ții cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului și că produsele trebuie sa indeplineasca câteva condiții.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile în funcție de cât de repede ajunge produsul la noi și de cât de repede se face decontul de către bancă.

E important ca tu sa returnezi responsabil!

Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Asta inseamnă iclusiv ca ambalajele să nu fie rupte sau deteriorate (cutiile să nu fi fost deschise)

Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul returnat?

Returul va fi acceptat dacă produsul este în aceeași stare în care a fost livrat. Dacă, după verificarea pachetului, se constată că în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, returnarea banilor va fi refuzată.

Retur gratuit in 30 de zile

ZÂNA NEÎNFRICATĂ SRL își rezervă dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, printr-un apel sau prin posta electronica, atunci când se constată un comportament incorect.

Metoda de retur prin curier

  1. Completează formularul de retur aflat mai jos. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Completezi numărul de comandă, numele si prenumele, adresă de e-mail, adresa de unde vrei să ridicăm produsele pe care care vrei să le returnezi, cantitatea si motivul returului.
  2. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar sau cash prin intermediul curierului.
  3. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur, te vom ține la curent cu statusul acesteia prin e-mail și/sau SMS despre statusul comenzii.

Te vom anunța în momentul in care returul ajunge la depozit.

După ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, iți vom spune dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.

Te vom anunța în momentul în care iți restituim suma echivalentă returului tău.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă plasată.

Formular de retur

Toate câmpurile cu asterisc (steluță) sunt obligatorii!








    Acest site este protejat de reCAPTCHA și de Politica de confidențialitate a Google și se aplică Termenii serviciului Google.