METODE DE LIVRARE

Toate produsele sunt furnizate doar pe teritoriul România și în baza unei comenzi ferme.

Metode de livrare:

  • Prin curier (Sameday) la adresa solicitată de dvs.
  • Prin curier (Sameday) cu ridicare personală din easybox

Perioada estimată de livrare este între 48 ore (pentru produsele aflate în stoc) și până la 8 zile lucratoare de la procesarea comenzii, dar poate varia în perioada sarbatorilor legale.

Comanda se face online, prin Coșul de Cumpărături. Comanda se consideră valabilă numai dupa ce Magazinul Zânei confirmă Clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorării acesteia.

Clientul poate anula comanda prin intermediul secțiunii Cont client – Comenzi, prin e-mail sau telefonic în aceeasi zi în care a fost plasată. Comanda nu mai poate fi anulată după ce a fost primită prin email confirmarea livrării coletului. Anularea sau modificarea comenzilor plasate pe site se poate face dacă și numai dacă produsele sau serviciile nu au depășit etapa de expediere.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comandă întârziată, transmisă greșit etc).

Magazinul online Magazinul Zânei nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuat în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.

Magazinul Zânei poate refuza o Comanda în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și făraă ca o parte să poată pretinde daune, pentru urmatoarele situații:

  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului magazinulzanei.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv eșuate;
  • alte motive obiective: în cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.

În anumite situatii si pentru motive justificate, Magazinul Zânei isi rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comanda. În cazul în care un Produs comandat de catre Client nu poate fi livrat de către Magazinul Zânei, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt. În aceste situații Magazinul Zânei va anunța Clientul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon furnizat de Client.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate in Comanda. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Produsele livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia în vigoare.

Plata se poate face doar prin card de credit/debit online în momentul finalizării comenzii pe site-ul magazinulzanei.ro.

Preturile produselor pot fi schimbate oricând. Verificati pretul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs.

Expediem colete doar pe teritoriul României prin servicii de curierat (Sameday) cu livrare la adresa specificată de dvs. sau, la cerere, prin easybox, in functie de metoda aleasă de dvs. inainte de finalizarea comenzii.

În cazul in care ati solicitat ridicare personala din easybox, veti fi anuntat printr-un SMS si prin e-mail și vi se va transmite codul de deblocare a locker-ului

În cazul în care produsele sunt indisponibile Magazinul Zânei va informa Clientul despre indisponibilitate.

Prin semnarea bonului de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, Clientul recunoaște primirea produselor comandate.